Fi Dizisinin Show Tv'ye Geçmesi

29 Ağustos 2017 Salı 0 Yorum


Son zamanlarda magazin ve böyle dizilerle ilgili haber yapan sitelerden duyduğum kadarıyla Puhu Tv'de yayınlanan Fi adlı dizinin Show Tv'ye transfer olduğu söyleniyordu.

Ben bu haberi gördüğümde ok saçma olduğunu düşündüm ve haberi biraz araştırdığımda ise Fi dizisinin sadece ilk sezonu için anlaştıklarını gördüm. Haberin biraz daha aşağısına indiğimde ise dizinin çoğu sahnesi televizyonlarda yayınlanması uygun olmadığı için o sahnelerin yayınlanmayacağı yazıyordu ve dizi diğer sezonu kesin değil öncelikle onu söyliyeyim Çi diye devam edeceğini duydum. Ayrıca Çi dizisi Fi'nin olduğu gibi Puhu Tv'de devam edecekmiş. Fi dizisinin Show TV'de yayınlanması bana çok saçma geliyor neden derseniz bu dizinin amacı dijital ortamda yayınlanması ve sansürsüz olmasıydı. Show TV'de yayınlanmasıylada ikisinide kaybetmiş olacak.


Fi dizisinin Show TV'de yayınlanmasının olumlu yönden bakacak olursak diziyi bilmeyenler için iyi olur çünkü tanımış olurlar ve buda kitleyi artırır. Bilenler için ise izleyen olacağını sanmıyorum şu mantıkla bakarsak adam internet'den sansürsüz halini izleyebilir. Dizi için duyduğum ayrıca bir şey var. Dizinin oyuncularından Berrak Tüzünataç gelecek sezon dizinin ilk 4 bölümünde oynadıktan sonra diziden ayrılacağı söyleniyor. Şu an için ayrılmasın falan diyebiliriz ama tabi dizinin 4. Bölümüne kadar neler olacak onlarada bağlı. Son olarak ise dizinin önümüzdeki ayda başlayacak onuda söyliyeyim. En son olarak ise kış sezonun yavaş yavaş başlaması ve bizi yaz dizilerinden kurtaracağı içinde çok mutluyum.


0 Yorum: