Cem Korkmaz İntihar Etti İşte Gerçekler!

1 Kasım 2017 Çarşamba 1 Yorum


Cem Korkmaz’ın intihar haberleri internet dünyasını sarmış durumda peki ya gerçek mi?

Oha Diyorum ve YapYap kanallarında oynarken kısacası MediaKraft’da çalışırken severek izlediğim deneyleriyle, şakalarıyla güldüren sempatik bir insandı Cem Korkmaz. Sadece Youtuber değil herkesin bildiği gibi Recep İvedik 5 filminde de oynamıştı. Açıkcası haberleri ilk gördüğümde bir sarsıldım ve gerçekten üzüldüm. Çok sevdiğim bir YouTuberlardan biriydi.

Takipçilerine küfür etmiş birisi olarak anılsada size bir sorım olacak; Hangimiz zamanında küfür etmedik? Twitter birçok yazı çizilip atıldı birçok tanınmış kişi ailesine başsalığı diledi. Şimdi herkesin aklına prim amaçlı yapıyor ve yarın çok video çekecek gibi geliyor. Keşke öyle olsa, keşke yarın çıkıp'da şaka dese tabi kızarım ama şuan ki üzüntüme ilaç olur. Can Yılmaz, Reynmen, Burak Güngör, Burak Güner, Fatih Yasin gibi kişiler doğrulayıp sosyal medya hesaplarında başsağlığı diledi.

İlk başta MediaKraft’tan ayrıldığında beni şaşırtmıştı ve sonra Şantiye adlı yere girdi. Gene aynı işini yapıp videolarda sunucu oldu. Ben Cem adlı kendi kanalını açtı. Son zamanlarda baktığımızda video atmıyor. İntihar sebebi açıklanmasa da internet dünyasını derinden sarstı. Daha önceden aynı şekilde Ruhi Çenet’in Öldü Mü? Diye yazmıştık ama sonradan ölmediği ortaya çıkar umarım ki bu da öyle olur. Ama gerçeklere baktığımızda böyle bir durum söz konusu değil.

1 yorum: